Strefa Klienta

Miałem polisolokatę i chcę zostać Waszym klientem!

1. Jak wygląda proces zawarcia umowy?

Po uzupełnieniu formularza rejestracyjnego i wyrażeniu zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przejdziesz do kolejnego etapu klikając w pole „Wyślij zgłoszenie”. W ciągu kilku minut otrzymasz na podany przez siebie numer telefonu login oraz hasło. Po wyświetleniu okna logowania przystąpisz do aktywacji konta, wpisując login oraz hasło. Po zalogowaniu możesz bez zbędnego pośpiechu zapoznać się z instrukcją wypełniania  formularza umowy, który zawrzesz ze spółką Ex pacto sp. z o.o. Pamiętaj, że jeżeli masz jakiekolwiek pytania, pozostajemy do Twojej dyspozycji pod numerem: + 48 575 990 785.

Proces zawarcia umowy  składa się z trzech części:

  1. Formularza rejestracyjnego
  2. Ankiety z pytaniami
  3. Umowy

Uzupełniając formularz rejestracyjny pamiętaj, że im więcej informacji wprowadzisz, tym szybciej nasi eksperci uzyskają dokumenty niezbędne do rozpoczęcia procesu odzyskiwania utraconych przez Ciebie oszczędności. Uzupełnij formularz wpisując obowiązkowo (obligatoryjnie): imię (imiona), nazwisko, nazwisko rodowe, nr PESEL, nr i serie dowodu osobistego lub paszportu, adres zamieszkania/korespondencyjny, szacunkową bądź rzeczywistą łączną kwotę składek wpłaconą do Towarzystwa Ubezpieczeń, szacunkową bądź rzeczywistą kwotę wypłaconą przez Towarzystwo Ubezpieczeń (jeżeli nie jesteś w stanie określić kwoty wpisz: „nie pamiętam”), wybierz z listy nazwę Towarzystwa Ubezpieczeń, z którym zawarłaś/eś umowę.  Jeżeli pamiętasz (nieobowiązkowo) wpisz: adres zameldowania, datę zawarcia umowy z Towarzystwem Ubezpieczeń, datę rozwiązania umowy z Towarzystwem Ubezpieczeń, numer polisy (Dzięki tej informacji nasi eksperci szybciej uzyskają niezbędne dokumenty do rozpoczęcia procesu odzyskiwania utraconych przez Ciebie oszczędności. Jeżeli nie pamiętasz numeru polisy możesz skontaktować się telefonicznie z Towarzystwem Ubezpieczeń, w którym miałeś zawartą umowę polisolokaty bądź wysłać do TU wiadomość mailową z wnioskiem o przesłanie numeru polisy.), wybierz z listy rodzaj zawartej umowy ubezpieczenia, wpisz z kim była zawarta umowa (z agentem ubezpieczeniowym, bankiem), określ czy Twoja sprawa była, lub jest prowadzona przez innego pełnomocnika, podziel się z naszymi ekspertami dodatkowymi informacjami w polu „inne informacje/uwagi” ( np.  z uwagi na wyjazd będę przebywał poza granicami kraju w okresie od 15 czerwca 2018 roku do 12 stycznia 2019 roku, sprawa była już przedmiotem postępowaniem sądowego, zawierałem umowę z TU jako jego agent itp.) Zapoznaj się z treścią zgód na przetwarzanie przez spółkę Ex pacto sp. z o.o. Twoich danych osobowych.

Po zatwierdzeniu formularza rejestracyjnego na ekranie Twojego komputera wyświetli się ankieta z pytaniami, przygotowana aby poznać bliżej szczegóły zawarcia i inwestowania Twoich pieniędzy w trefne polisy. Proponujemy Ci udzielenie odpowiedzi na pytania zawarte w naszej ankiecie. Jest to opcja dobrowolna. Pamiętaj jednak, im więcej szczegółów Twojej sprawy poznają nasi eksperci, tym większe szanse na odzyskanie utraconych oszczędności.

Ostatnim etapem jest podpisanie umowy (klikając w opcję „podpisz”). Już teraz możesz zapoznać się z jej treścią klikając link (wzór umowy). Pamiętaj, że w razie dodatkowych pytań możesz skontaktować się z naszym konsultantem pod numerem: + 48 575 990 785.

2. Czy muszę rejestrować się w systemie?

Tak, dzięki takiemu rozwiązaniu nasi klienci mają możliwość weryfikacji statusu sprawy  na każdym etapie jej procedowania. Zawierając z nami umowę przez Internet zakładasz za pośrednictwem  formularza rejestracyjnego  konto klienta. Za pośrednictwem swojego indywidualnego konta przez cały czas masz dostęp  do podglądu swojej sprawy. Zawartość konta oraz wszystkie dane, które tam wprowadzisz są znane tylko Tobie oraz administratorowi, który jest naszym pracownikiem. Inni klienci nie widzą Twojego profilu.

3. Czy mogę spotkać się z Wami osobiście?

Tak, nasze biuro mieści się przy ul. Cieszyńskiej 365 w Bielsku-Białej. Nasi specjaliści chętnie spotykają się z klientami aby przy filiżance kawy omówić strategię przyjętą w danej sprawie, bądź opowiedzieć o tym jak wyglądają kolejne etapy procedowania umów. Jeżeli jesteś klientem, który ceni sobie kontakt osobisty, ale mieszkasz zbyt daleko, aby pozwolić sobie na wizytę w naszej firmie, możesz umówić się na wizytę z naszym agentem. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami mailowo bądź telefonicznie.

Sprawdź status swojej sprawy:

Podaj tylko adres email

Wszystko o polisolokatach:

ABC polisolokat

Eksperci Ex Pacto o polisolokatach:

Wiedza Ekspertów Ex Pacto

Odzyskamy Twoje pieniądze:

Powierz nam swoją sprawę